28 de setembre 2007

Rotterdam Super World Cup en directe!

Logo del Trofeu de Rotterdam de JudoFa massa dies que no escric res al blog i això no pot ser! He estat un parell de dies fotut i la feina se m'ha acumulat però us deixo un enllaç perquè si el cap de setmana no sabeu què fer, us empapeu de judo en directe a través d'internet.

Es tracta de la Super World Cup de Rotterdam d'aquest 2007 que retransmeten en directe el 28, 29 i 30 de setembre des de les 9.30 del matí fins les 16.00 aproximadament.

Serveix per aconseguir punts per anar a les Olimpíades de Pekin així que la gent que no ho ha aconseguit en els últims Mundials, ja es pot anar posant les piles perquè cada vegada queden menys dies.

Des d'aquí ho podreu veure tranquilament asseguts (o assegudes, que em consta que també hi ha moltes judoques que em segueixen la pista i em llegeixen...)











Imatges cedides per Judovision.org

4 comentarios:

Anònim ha dit...

Hola, m'alegro que hagis escrit, ja que estava preocupada perquè pensava que t'havia passat alguna cosa (i encara no et conec). Doncs si, també hi ha noies que estan pendents a veure que escrius, ja que es bastant interessant. Des d'aquí t'agraeixo tot l'esforç que fas per fer aquest blog ja que m'has ajudat bastant. ¡Ah!, espero que et milloris ben aviat XD. Adéu.

Miquel Riera ha dit...

La veritat es que trobavem a faltar nous escrits en el Bloc . Ja se sap , fas una cosa ben feta i llavors t'exigeixen que continuis (jajaja). Gracies pels teus escrits , i a veure si la gent s'anima a fer més comentaris (encara que només sigui per donar soport).

RGS ha dit...

Toutes les video de Rotterdam: http://www.judo-snijders.nl/engels/video-international-tournament.html

Miquel Riera ha dit...

Merci "r.grouls" , esta molt bé (très bien)