16 de gener 2008

Fase sector del Campionat d'Espanya de Judo

Imatge de la fase del Sector Est del campionat d'Espanya de JudoBon any a tots i a totes! Fa molt de temps que no escrivia res i això no pot ser! A veure si em poso les piles i torno, com a mínim, a publicar amb la freqüència amb què ho feia abans de les festes.

Avui no seré massa extens ja que només us volia recordar que aquest cap de setmana que ve, concretament el dissabte dia 19, es celebra al Poliesportiu de les Llars Mundet de Barcelona, la fase sector est del campionat d'Espanya de Judo en categoria absoluta.

Hi participaran els primers classificats dels campionats de Catalunya, València, Balears i Múrcia i segur que s'hi veurà bon judo, ja que els que quedin entre els tres primers, tindran la possibilitat de disputar la fase final del Campionat d'Espanya, que tindrà lloc els dies 26 i 27 d'aquest mes a Madrid.

De moment, ja hi ha aquests resultats d'altres sectors

Ens hi veiem!

6 comentarios:

Miquel Riera ha dit...

Hola Marc , la veritat es que si que trobaba a faltar els teus escrits.
Si tot va be , ja ens veurem el dissabte a Les Llars Mundet

Marc Contijoch ha dit...

Hola Miquel! Ja m'havia trobat uns quants amics que em "recriminaven", de bon rotllo, que no afegís nous continguts al blog, però fins ara no he pogut fer-ho per diversos motius.

A veure si és veritat i al final ens coneixem en persona!

Anònim ha dit...

hola marc!! jeje si k faltaven els teus escrits!! jeje

saps a la campionat aquest que es fa anira un del meu club :D

bueno no mes era per di aixo que estic orgullosa del meu company

dew i avora si escirus mes eee!!

Marc Contijoch ha dit...

Moltes gràcies Alma pel teu suport.
Ara sí que veig que no puc deixar-vos plantats i que he de continuar escrivint regularment!

M'alegro molt que el teu company de club pugui participar en la fase sector. Dona-li ànims de part meva i desitja-li que tingui molta sort!

Fins aviat.

Miguel ha dit...

Feliz año nuevo, Marc. Aqui Miguel desde Judo San Fernando. Me he aburrido mucho sin novedades en tu blog, y ya ves que los de arriba también... Tennos más informados!!

Marc Contijoch ha dit...

Ok Miguel!
Lo dicho, mensaje captado y a ver si escribo un poco más a menudo...