17 de setembre 2008

Grans judoques i les seves tècniques

Tot judoca té, com a mínim, una tècnica preferida que és la que li dona millors resultats. Buscant un vídeo que no he pogut localitzar per il·lustrar l'article anterior m'he trobat amb aquesta recopilació que mostra les tècniques que més bé realitzen els grans campions de judo actuals i de tots els temps.

Per ordre hi podem veure el Morote de Choi Min Ho, el Seoi otoshi de Craig Fallon, el Tai otoshi de Lee won hee , el Sode de Yordanis Arencibia, l'Uchi mata de Kosei Inoue, l'O goshi d'Ilias Iliadis, el Morote de Tiago Camilo, l'Ippon de Toshihiko Koga, el Kata guruma de Joao Derly, el Seoi de Tadahiro Nomura, l'Uchi mata de Tamerlan Tmenov, el De ashi barai de Keiji Suzuki, l'Osoto gari de Yasuhiro Yamashita, l'Uchi mata de David Douillet, el Tai otoshi de Guillaume Elmont, l'Uchi mata de Mark Huizinga i el Te guruma de Henk Grol.

N'hi podrien haver molts altres però com a recopilació està força bé!

2 comentarios:

Unknown ha dit...

bon dia marc , enhorabona pel teu site , però no et funciona el RSS i no podem enllaçar amb tu .

gracies

Marc Contijoch ha dit...

Hola Keifarem! M'alegro que t'agradi el blog.

He comprovat això que em comentes de l'RSS perquè no has sigut l'unic que m'ho ha dit però jo no hi he sabut trobar cap problema.

Podeu subscriure's a
http://elblogdeljudo.blogspot.com/feeds/posts/default

o també a http://elblogdeljudo.blogspot.com/atom.xml

Salut.