11 de març 2009

Kosen Judo amb Tokyo Hirano

Fa uns dies us deixava uns vídeos antics que em van semblar interessants i avui em trobo amb una altra d'aquestes perles, un especial en 9 parts sobre Kosen Judo (una de les tendències del Judo japonès, semblant a la del Judo promogut pel Kodokan però que posa un especial èmfasi en el Ne Waza o judo a terra). Si us interessa, podeu trobar una excel·lent explicació sobre el Kosen Judo al blog del Dojo Kimura però primer feu un cop d'ull als vídeos que us deixo agrupats a continuació.























3 comentarios:

Anònim ha dit...

el video 8 es el que mes m'agrada, com a professor crec que a vegades ens oblidem de fer cosetes d'aquestes que poden fer que una classe més es transformi en .. ostres aixó no ho havia fet mai! es interesant!

MARC DAILOS

Marc Contijoch ha dit...

Hola Marc, quant de temps sense veure't per aquí!

Ja sé que ets un gran fan del Ne waza, el BJJ i tot el que tingui una mínima relació amb el Kosen Judo i, la veritat és que, quan mirava els vídeos vaig pensar que potser a tu o algun dels molts entusiastes del Judo a terra us agradarien, tot i que molts d'ells tenen més contingut de Judo de peu...

M'alegro molt que, com a mínim un dels vídeos t'hagi agradat.

Fins aviat.

Anònim ha dit...

a mi m'agrada tot el que tigui a veure amb el judo i els seus "cosins germans"

per cert, estic plantejant la tornada a l'acció amb els videos

Marc Dailos