21 de juliol 2006

El camí cap al Shodan

Visiteu www.worldjudo.info o The Road to ShodanCom ja vam comentar en un post anterior sobre els cinturons en el judo, el Shodan és el cinturó negre de primer dan, però avui no us vull tornar a parlar d'aquest tema sinó del fet que ahir vaig estar mirant un blog en anglès que també parla sobre judo.

El blog en qüestió es diu The road to Shodan (que, traduït, vol dir una cosa així com "el camí cap al cinturó negre"). El fet és que vaig fer un comentari en una de les entrades i vaig signar amb l'adreça web d'El blog del Judo i avui em trobo que el responsable d'aquest (en Yonah Wolf) ha creat un post per donar-nos a conèixer. Molt agraït!

El blog està actiu des del novembre del 2004, però no m'hi havia fixat mai. Hi ha opinions personals de l'autor sobre el judo i la idea és que hi feu un cop d'ull i que em digueu què us ha semblat.