19 de maig 2008

Resultats del Ne Waza Francesc Talens

Tal com us anunciàvem la setmana passada, aquest dissabte s'ha celebrat la cinquena edició del Trofeu Ne Waza Francesc Talens i els resultats han estat els següents:


Categoria masculina:

-66 Kg


1.- Edgard Massanés (Judo Condal)
2.- Rafa Cantón (Independència)
3.- Martí Contijoch (Judo Condal)
3.- Dídac Rodríguez (Judo Condal)


-78 Kg

1.- Eduard Minguet (Escolapis)
2.- Sergio Duque (Judo Condal)
3.- Ramón Gómez (Palamós)
3.- Carlos Mai (Montserrat)

+78 Kg

1.- David de Caralt (Judo Condal)
2.- Pere Cadena (Judo Condal)
3.- Marc Dailos (Nova Unió)
3.- Sergi Pons (Llagosta)

Categoria femenina

-57 Kg

1.- Beatriz Ferrer (AESE)

+57 Kg

1.- Sussanna "Cartxús" (AESE)
2.- Cristina Barragán (Nova Unió)

A més, també es van disputar les següents categories de veterans

Categoria masculina veterans

-66 Kg

1.- David Carollo (TAO)

-78 Kg

1.- José García (TAO)
2.- Ramón Jerez (TAO)
3.- Nicolás Roldán (Judo Condal)

+78 Kg

1.- Miguel Pérez (Judo Condal)
2.- David Viladomiu (Blanes)
3.- José Nuñez (TAO)
3.- Ramón Sagalés (Escolapis)


Categoria femenina veteranes

+57 Kg

1.- Montserrat Torrents (Barenys)

Per la meva part, només em queda felicitar a tots els participants per la feina feta, als guanyadors i als altres que no vàren aconseguir pujar al pòdium.

Vull destacar que em van sorprendre gratament tots els participants de la categoria de veterans per la dedicació i per l'alt nivell que van exhibir i també lamentar la lesió d'en Sergio Duque que ens va privar de veure un bonic enfrontament en la final de -78 Kg. Que et milloris aviat!

Des d'El Blog del Judo també volia destacar la participació del meu germà Martí, que va quedar tercer a -66 Kg perdent només un combat per decisió arbitral contra l'Edgard Massanés i controlant perfectament el combat pel tercer lloc contra una de les sorpreses de la categoria (Martí, a veure si entrenes una mica més i l'any que ve ho fas més bé i no et canses tant! ;-).

En definitiva, un matí entretingut que va valer la pena pel Ne Waza i per tornar a veure el Mestre Talens assegut a la taula presindencial veient Judo de competició altra vegada.


Moltes gràcies a l'Anna Saborit per la seva ajuda inestimable en la recol·lecció d'informació per elaborar aquest article. Ahir amb les presses vaig oblidar-me de tu. No m'ho tinguis en compte...

5 comentarios:

Unknown ha dit...

Gràcies pel comentari sobre la meva participació a la competició i pels teus ànims. És tot un honor, però no seria del tot honorable per part meva si no te'ls tornés animant-te a tu a participar a la propera edició. Verba volant, scripta manent. Aquí queda escrit. I felicitats pel blog!

Anònim ha dit...

M'ho vaig passar molt bé!
Va ser el primer cop que hi he anat i ha estat una molt bona experiència.
Tot i que jo no vaig fer un gran combat (cosa que ja m'esperava i tampoc em preocupava massa donat el meu nivell jajja) vaig poder gaudir de molt bon judo i molt bon ambient.

Estic segur que l'any que ve hi tornaré!

Pol B.

Per cert m'agrada molt aquest blog( de fet és el únic que visito jaja ) Felicitats!

Marc Contijoch ha dit...

Moltes gràcies a tots dos per la part que us toca. Potser sí que l'any que ve m'ho plantejo i torno al tatami a competir.

Temps al temps...

judonovaunio@hotmail.com ha dit...

David de Carald imparable a +78 kg absolut, espero que l'any que ve pugui donar més guerra (l'osaekomi a 30 segons del final del combat em va matar)

Marc Contijoch ha dit...

És que el David quan s'ho proposa és molt David. Poca gent se li escapa...