08 de novembre 2007

Jocs de Judo on-line

Us deixo uns quants jocs (per als més petits i per als que ja no ho són tant) per divertir-se, passar una bona estona i aprendre o repassar uns quants conceptes sobre judo.

Primer dos exemples recomanats, ja fa un temps, per en Marc Dailos al blog del Judo Nova Unió. Són la part instructiva d'aquest article i estan fets per en Miguel Angel Lira (Professor d'Educació Física i Entrenador Nacional de Judo, actualment al Judo OCATA). Els jocs són "dos projectes d'activitats adreçats a cicle mitjà i cicle superior sobre el Judo" però crec que a qualsevol li poden interessar, si li agrada el Judo o el vol conèixer més en profunditat.

Podeu trobar aquests dos jocs sobre Iniciació al Judo i al Nague waza (pàgina de la XTEC) fent clic aquí o en aquesta adreça web de l'autor Miguel A. Lira Quina


Iniciació al Judo


Suposo que no cal que digui que els he provat i que m'han semblat d'allò més instructius i interessants...

Si us van una mica més els jocs d'acció, us deixo una altra cosa totalment diferent, recomanada en aquest cas per en Miguel Cánovas, del Judo San Fernando de Madrid (blog només disponible per a membres i amics del club). És una altre joc on-line sobre judo però no us penseu que es tracti d'una meravella dels gràfics animats; només per passar l'estona i quedar-shi enganxat si no vigileu...

Costa una mica marcar un Ippon -jo només he aconseguit guanyar per dos wazaris- però amb esforç i entrenament, segur que ho aconseguiu (igual que a la vida real). Ah, hi ha algunes vegades que es queda "fregit" i que no funciona correctament però recarregant la pàgina se soluciona el problema.

Feu clic sobre el link o la imatge per jugar a Virtual Judo




Virtual Judo

5 comentarios:

Miguel ha dit...

M'has guanyat: Jo només tinc un Wazari i moltes kokas...
Una abraçada des de Judo San Fernando (Un ratito a pie, otro andando...)

Osotogabi ha dit...

Uuuf... estan molt be! :D
Gàcies

Marc Contijoch ha dit...

M'alegro que us hagin agradat. Felicitacions als diversos autors per la iniciativa, cada un en el seu terreny!

Anònim ha dit...

Q tal Marc, sóc el pare del programetes didàctics, encantat que es puguin compartir amb la resta de judoques, però només una petita observació, el que tu dius q dic sobre q és el Judo, jo no ho dic. T'explico. Jo vaig fer els progames fent servir la plataforma Jclic q el Departament d'Ensenyament fa servir i les vaig penjar a la meva web. Un dia, un company, em va avisar que estaven penjades, sense q ningú em digués res. Així q aquesta definició l'ha posat el sr. q ho ha posat a la pagina de la Xtec. Malgrat definir al programa el Judo com a esport d Lliuta i contacte, com tot en aquesta vida evoluciona i penso q es molt més correcte defini-ho com a. " Esport de contacte i oposició que té l'objectiu controlar a l'adversari.
Tinc apuntat escriure email pq ho rectifiquin, però ja saps un dia per un altre i encara no he dit res.
Anim amb el teu bloc, tot el q sigui a favor del Judo és positiu.
Una abraçada

Miguel A

Marc Contijoch ha dit...

Hola Miguel, moltes felicitats pels dos jocs didàctics i perdona'm per haver posat en boca teva unes paraules que no has dit.

Quan ho vaig llegir em va semblar una mica sospitós que un judoca definís el judo de la manera com està a la pàgina de l'XTEC, però vaig dedicir posar-ho tot i el risc que suposava.

Ara he vist que realment la descripció està fet per una tercera persona (i encara sense el teu consentiment) i és per això que ja he modificat l'article per no cometre el mateix error.

També he afegit un enllaç a la teva pàgina personal (si no és aquesta la correcta, et prego que m'ho diguis). Sempre serà millor que el propi autor sigui el que expliqui el fruit del seu esforç.

Encantat que hagis visitat El Blog del Judo, no dubtis en fer-me saber si hi ha novetats en relació a aquests jocs o a d'altres iniciatives que duguis a terme en relació amb el judo i que creguis que poden interessar altres judoques.

Rep una salutació molt cordial.
Rei!